نکاتی برای بالا کراتینین به سطح 6.0 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

نکاتی برای بالا کراتینین به سطح 6.0 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

نکاتی برای بالا کراتینین به سطح 6.0 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

در مرحله 4 نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. در نتیجه، وجود خواهد داشت بسیاری از مشکلات باشد. تغییر آشکار سطح کراتینین است . تقریبا همه مردم از سطح کراتینین بالا رنج می برند. چند راهنمایی برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 6.0 در وجود دارد مرحله 4 نارسایی کلیه .

نکته 1 . برای کنترل مصرف پروتئین است.

کراتینین زائد سوخت و ساز عضلات است که باید توسط کلیه ها فیلتر شده است. در مرحله 4 نارسایی کلیه ، کلیه ها قادر به آنها را به طور کامل تخلیه . اگر آنها در خون برای مدت طولانی جمع آوری ، آنها را به بسیاری از ناراحتی مانند شود ، سردرد، کم خونی، خواب آلودگی ، و غیره

این برای محدود کردن مصرف پروتئین اگر شما آسیب کلیوی لازم است . پروتئین تولید برخی از مواد زائد ، به عنوان مثال ، نیتروژن اوره .مواد زائد نیز باید توسط کلیه مرخص شود . بنابراین، مصرف پروتئین زیاد خواهد بار کلیه ها را افزایش دهد. علاوه بر ، هنگامی که پروتئین جذب می شود، آن را به عضله تبدیل کنید.متخصص تغذیه نشان می دهد که مصرف روزانه پروتئین برای بیمارانی که دیالیز را شروع کنید باید به 0.6 - .0.8g در هر کیلوگرم از هر وزن بدن محدود است.

نکته 2 . برای انجام ورزش با شدت متوسط ​​.

بسیاری از مردم معتقدند که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی امکان پذیر نیست به انجام ورزش . با این حال، اشتباه است. خوب است برای مردم را به ورزش برای تقویت ایمنی. علاوه بر این ، می تواند کراتینین بالا پایین 6.0 کمک کند چرا که برخی از مواد سمی آزاد شود و خواهد شد از طریق عرق کردن . ورزش همچنین دارای یک اثر خوب در تنظیم فشار خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی .

نکته 3 به ترمیم سلول های کلیه آسیب .

این علت سطح کراتینین بالا 6.0 است که سلول های کلیوی ، به خصوص غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است . بنابراین اساسی و روش های موثر برای کاهش کراتینین 6.0 است که به ترمیم سلول های اختلال کلیه . داغ فشرده درمان توصیه می شود.است درمان طبیعی ، بر اساس طب سنتی چینی . ( اگر می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای یک پاسخ ارسال )

گیاهان را می توان به ضایعات کلیوی با کمک یک دستگاه اسمز نفوذ و سپس جلوه های ویژه به دست خواهد آمد . سلول های کلیه آسیب دیده خواهد شد به تدریج ترمیم و عملکرد کلیه را بهبود بخشیده خواهد شد . با این درمان ، نه تنها کراتینین 6.0 می تواند کاهش ، عملکرد کلیه به طور کلی و وضعیت جسمانی خود را بهبود یافته است زیادی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نکاتی برای بالا کراتینین به سطح 6, 0 در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.